Misi yg selesai dan yg gagal

Entry kali ni,aku try utk berbahasa melayu sebyk mungkin.Sumpah entry ni akan berbunyi sgt skema gile.Tapi,ape neraka.Ade aku kesah?Memandangkan aku bengong tahap cipan dengan kesibukan yg melanda,aku cube uraikan keserabutan otak aku kat entry ni.Harap maklum dengan bait bait ayat yang agak jiwa jiwa.Jujur,aku tertekan.


Aku tak cukup mase.Aku perlu lebih dr 24/7.Wardrobe aku dah porak poranda,dapo lintang pukang.Living area,aku lalu lalang je masuk umah terus naik bilik.Bangun tido siap2 terus keluar.Tak sempat pon nak melabuh punggung yg lebar ni kat sofa yang empuk tu.Kesian tv baru aku,takleh nak layan langsung.Haishh.

Aku teruja,tapi sangat penat.Kan bagus kalo Wayan datang.Kasi urut satu badan,perghh syurga.
Walau camne pon,aku tetap bergumbira minggu lepas.Sangat!
Nurul datang all the way dari Sabah.Aku mmg takleh elak dari tidak menghabiskan masa dengan dia.




Seronok gile! Gile pon tak seronok camni! Its been 10 years ago since our last met.Terharu!


Pada masa yang sama,aku sibuk pindah rumah.Proses yg sgt lembap.Ting tong ngan developer yg nak mampos lambat betulkan defect.Nak je aku sepak kasi cepat sikit gerak.Ishh macam2 hal la nak pindah ni.Malas nak cite lebih lanjut.Esok pon tak abis kang.


Camne pon,yg paling penting..proses projek baru berjalan lancar so far.Hampir 80% dah.fuh fuhhh.sikit lagi sikit lagi.u can do it Nazz :)





Misi Gagal : Cekodok pisang kurang tepung+hangit.Amek ko~





Ehsan prop:Apple + Flash Stand kepunyaan Encik Geg~



12 comments:

FAA said...

kahkahkahkahkah! gila hitam nye u punye cekodok pisang nazz! hehehe. ;)

come on nazz! u can do it!

Aiman Ariffin said...

cekodok pisang? menakutkan haahha

eee glad to hear 80% da siap. go go go go Nazz! lol

Nazz said...

farah:hihihi itam itam si tampok manggis,sungguh itam dipandang manis.wah

ttp licin oke.rase yg penting ahahaha.i frust ok,kelam kabut cekodok tak jd :P

thx for the support dear.
appreciate it. :) very much!

aiman:ahahahha ok i admit it.dats cekodok pisang terrible abis.but its juz a sincere statement to those yg slalu kate i terel masak.tak btol ok,i did it bad too sometimes.so its ok not to be perfect.at least,we stil enjoy it.right aiman? ^_^

thx for being wit me. :)

'arif said...

entry = catatan..
try = cuba
..ehe! :)

Nazz said...

'arif: hik hik terima kasih untuk pembetulan itu.saye akan cuba untuk memantapkan lagi penulisan dalam bahasa melayu haha :)

NA said...

know something. oi makcik. macam mana keje nak siap. kalau 24/7 mengadap lappy. layan FB sume. ceit! tutup lappy+buat keje=tu baru siap. huh. :DD

Nazz said...

erk.i mean i tak cukup mase utk fb dan blogging la.:P [konon]

keje takde hal huhu~

sadap la encik kerol.u are no better than me.same je.fb addict~

[i might look like i'm online 24hours.trust me,most of the time i mayb available]

sufhee said...

wohooo...agak baik juga kamu berbahasa melayu...susah jugak kan..hmmmmmcm mcmmana pon berjaya juga catatan kali ini ditulis hampir 100% kesemuanya dalam bahasa melayu...

gembira dapat tau yg projek kamu usahakan bersama-sama rakan2 kamu sudah 80% siap...satu perkembangan yang bagus...sikitt saja lagi untuk menyiapkannya...saya tahu kamu suma akan dapat merealisasikannya..semangat!semangat!

cengkodok pisang hangit?!eh memang lagu tu kalo cengkodok pisang dibiar agak lama akan kelihatan hitam...sebenarnya xhangit pon kan?teringat kat nenek saya bila terlihat akan gamba cengkodok pisang itu...ngeeee

saya akan senantiasa menyokong kamu!...haish dapat juga berbahsa mlayu sepenuhnya dlm mengomen catatan kamu kali ini...1 Malaysia, berbagai bahasa... ;D

Nazz said...

whoaa panjang siot ur komen :)
thx for everything.i dont think u need me to say more.u know it :)

sufhee said...

^_^

NA said...

kau ni defensive. cube YE kan sume my accusation tuh. huh.

Nazz said...

kerol: aik,marah??