Macam jwb exam SPA

 Amek dr Kerol

1.Bekas kekasih saya adalah : Tak ramai,tp better tak reveal nama diorg.huhu~

2.Saya sedang mendengar : Lenka-The Show Chorus.Ouh ade org sms sy heeeee~

3. Mungkin saya patut : bunuh org kot,baru tak stress.

4. Saya suka:kuning sgt sgt,suke Harrier sy.ouh..suke duit hehe

5.Sahabat-sahabat baik saya: ramai,takyah ar sebut kang ade tertinggal kecik ati tak baik plak kan..

6.Saya tak faham : diri sendri


7.Saya kehilangan : LEVI's Jeans Jacket yg cousin sy belikan kat State (kat Genting ilangnye.lahanat sape yg amek tu)

8.Ramai yang berkata :saye garang dan sgt dramatik tp sebenarnye saye tak.

9.Makna nama saya : Siti-Short form for Saiditina means Cik in                          Arabic Language

                    Nur - Cahaya

                 Nazrah - Penglihatan/Pandangan/Pendapat.

10.Cinta itu adalah : Lebih byk bodo dr bute kot.

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :menikmati makanannye.gelojoh cam tak makan sebulan weh

12.Saya akan cuba :utk cuba sume resipi dlm koleksi buku resipi sy.Haishh.buku makin bertimbun~

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :menyeksakan.takde pengakhiran.takde perubahan.sy cepat bosan.i hate waiting.

14.Telefon bimbit saya : Samsung SGH-E250,Nokia E71

15.Bila saya terjaga dari tidur : amek selimut sy dan cium.pastu tido balik :)


16.Saya paling meluat apabila : org belagak

17.Pesta/Parti adalah : a place when an event is held so that u may act across the line.sy suke sbb ini mase happening

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah : ape ar?tak suke ape2 binatang kot.Bear kot.

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah: 6thn kot.free frm financial  obstacle,workload,pastu berangan like can be anything u want.Idop takde masalah.baju mak belikan.

20.Hari ini : Khamis.Hectic dr siang ke malam.

21.Malam ini saya akan : Bace Yasin ar.Lame dah lupe tuhan.dah lame dah tak buat.Lidah pon tergeliat kot.

22.Esok pula saya akan : try lupakan hal semalam


23.Saya betul-betul inginkan :duit sejuta kot so that sume paperwork ni seploh seploh leh jln serentak.Amek kau! Pastu belanja sume org cupcakes huhu

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini : saye senyum kat diri sendri as usual dan bgtau diri sendri arini mesti lebih semangat2.

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan : pusat membeli belah.sy suke makan,beli beli beli beli pastu duit dah abis baru belah ahahaha~

26.Makanan Barat atau Jepun: Jepun~ Hait!

27.Bilik yang terang atau gelap : gelap kot.lebih sejuk bile tidu,and lebih senang berangan

28.Makanan segera adalah : order je tak sampai seminit dah segera sampai :P

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang? pegi mamps

30.Siapa yang anda mahu tag?? Malas ar.takde sape nak tag.

5 comments:

NA said...

honestly..i da lupe last time i bace yasin. ya allah. jahatnyer. jahilnyer. arghhh...thanks for remind me.

i suke kuning

i tak suke giler dekat makanan jepun

Nazz said...

hehe.i pon dah lame tinggal,bile ati asek gundah gulana tak tentu pasal tuhan soh kite balik kat dia kot..huhu~

heheh yeahh yellow fever!

i lurrveeeeeee sushi.i mean damn really love it.kalo i nampak sushi trus jd cam kucing miang kot haha~

NA said...

sushi tu bleh je makan. tapi setakat 2-3 pastu stop. tak sukee..nasik die pun melekit2..same goes to korean cuisine. tak suke tak suke

suke pasta
suka spagetti
suka lasagna
suka tiramisu
suka italian

ciao~

Anonymous said...

tag aku ler..haha...

Nazz said...

kerol: i'm passionate anything about food.so anything goes to me.lg pelik lg i cube

anonymous:tag camne daa..name pon ko takde